نسل جدید غولهای جنرال موتورز، شورولت تاهو، سابربن و جمس یوکان
 


جمس یوکان دنالی

جی ام اس یوکان دنالی


شورولت تاهو و سابربن و جی‌ام سی یوکان XL و یوکان دنالی (دینلای) را می‌توان دو زوج جنرال موتورز در این رده نامید. شورولت ها با عناصر افقی در طراحی نسبت به GMC ها که به نوعی با عناصر عمودی مشابه کادیلاک اسکالاد طراحی شده‌اند متمایز می‌گردند. سابوربن دارای فاصله بین دو محور 355 میلی متر بیشتر از تاهو است و طول کلی آن به 5 متر می‌رسد. هر دو شورولت دارای هفت صندلی با فضای جای پای وسیع برای مسافران ردیف عقب و فضای جای بار تقریباً دو برابری نسبت به قبل هستند.

 

 

شورولت تاهو 2015

شورولت تاهو 2015


جمس ها نیز همین داستان را دارند. بدیهی است که مدل XL طول بیشتری دارد. استفاده از کروم و کابین لوکس‌تر با عایق بندی مناسب و کاهش سر و صدا، تریم داخلی با کیفیت‌تر، استفاده از پنل نمایش 8 اینچی، تجهیزاتی چون هشدار برخورد و سیستم کمک پارک نیز از ویژگیهای آن‌هاست.

 

 

2015 CHEVROLET TAHOE Interior

CHEVROLET TAHOE Interior


در مقایسه با اسلاف خود، این ماشین‌ها با سیستم انتقال قدرت کارامدتر، آیرودینامیک بهتر و بهینه سازی و پالایش کلی روانه بازار می‌شوند. این تغییرات دامن وانتهای سیلورادو 2014 و جی‌ ام اس سیرا را که از همین شاسی و ساختار بهره می‌برند را نیز می‌گیرد.

 

 

موتور 5.3 لیتری هشت سیلندر خورجینی که یک موتور کلاسیک آمریکایی محسوب می‌شود با تکنولوژی جدید EcoTec3 و با تزریق مستقیم سوخت، زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها، امکان غیر فعال سازی و خارج از سیکل کردن سیلندرها می‌تواند 355 اسب بخار نیرو و 519 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. مدرنیزاسیون موتور 6.2 لیتری V8 نیز توان آن را به 420 اسب بخار و گشتاور آن را به 623 نیوتن متر رسانده است. هر دو موتور با یک گیربکس هیدراماتیک شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند.

 

 


رتبه بندی مصرف سوخت این خودروها هنوز اعلام نشده اما با توجه به وزن حدود 2.5 تنی، بهبود آیرودینامیک و مقاومت در برابر هوا، استفاده از فرمان الکتریکی، انتظار مصرف سوخت 13.8 تا 15.8 در جاده یا شهر را داریم.
جنرال موتورز از سه ماهه اول سال 2014 این خودروها را در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 757
بازدید ماه : 12944
بازدید کل : 462658
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2